Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

Καθημερινή Εξέταση των Γραφών Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

 Τρίτη 18 Ιουνίου

Εγώ είμαι ο Θεός. Θα εξυψωθώ ανάμεσα στα έθνη.​—Ψαλμ. 46:10.

Μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ο Ιεχωβά θα σώσει τους όσιους υπηρέτες του κατά την επερχόμενη «μεγάλη θλίψη». (Ματθ. 24:21· Δαν. 12:1) Θα το κάνει αυτό όταν ένας συνασπισμός εθνών, γνωστός ως Γωγ του Μαγώγ, κάνει τη μοχθηρή παγκόσμια επίθεσή του σε εκείνους που είναι πιστοί στον Ιεχωβά. Ακόμα και αν αυτός ο συνασπισμός συμπεριλάβει και τα 193 μέλη των Ηνωμένων Εθνών, δεν θα μπορέσει να τα βάλει με τον Υπέρτατο και τις ουράνιες δυνάμεις του! Ο Ιεχωβά υπόσχεται: «Οπωσδήποτε θα μεγαλύνω τον εαυτό μου και θα αγιάσω τον εαυτό μου και θα κάνω τον εαυτό μου γνωστό ενώπιον πολλών εθνών· και θα γνωρίσουν εξάπαντος ότι εγώ είμαι ο Ιεχωβά». (Ιεζ. 38:14-16, 23) Η επίθεση του Γωγ θα πυροδοτήσει την τελική αναμέτρηση κατά την οποία ο Ιεχωβά θα καταστρέψει στον Αρμαγεδδώνα «τους βασιλιάδες ολόκληρης της κατοικημένης γης». (Αποκ. 16:14, 16· 19:19-21) Από την άλλη πλευρά, «μόνο οι ευθείς θα κατοικήσουν στη γη και όποιος κρατάει ακεραιότητα θα παραμείνει σε αυτήν».​—Παρ. 2:21, υποσ. w22.10 σ. 17 ¶16, 17

https://drive.google.com/file/d/1WWYe5I9u9gIHQmmSzseYhiYXzdAiprcC/view?usp=sharing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου