Σάββατο 31 Αυγούστου 2024

Η Αγάπη Ποτέ Δεν Χάνεται Παρά . . . Το Ασεβές Σχολικό Περιβάλλον

 

 


 «Θα Αγιάσουν το Όνομά Μου»

(15 λεπτά) Συζήτηση.

Ο Σατανάς άρχισε να συκοφαντεί το όνομα του Ιεχωβά στον κήπο της Εδέμ. Από τότε, το πιο σημαντικό ζήτημα για όλα τα νοήμονα πλάσματα είναι η δικαίωση του ονόματος του Ιεχωβά.

Σκεφτείτε μερικά μόνο από τα κατάφωρα ψέματα που διαδίδει ο Σατανάς σε σχέση με τον Ιεχωβά. Τον κατηγορεί ότι ασκεί την εξουσία του με σκληρό και άστοργο τρόπο. (Γε 3:1-6· Ιώβ 4:18, 19) Ισχυρίζεται ότι οι λάτρεις του Ιεχωβά δεν Τον αγαπούν πραγματικά. (Ιώβ 2:4, 5) Έχει κάνει επίσης εκατομμύρια ανθρώπους να πιστεύουν ότι ο Ιεχωβά δεν είναι ο Δημιουργός του υπέροχου φυσικού κόσμου γύρω μας.​—Ρω 1:20, 21.

Πώς νιώθετε εσείς για όλα αυτά τα ψέματα; Λογικά, θέλετε να υπερασπιστείτε τον Ιεχωβά! Εκείνος ήξερε ότι ο λαός του θα ήθελε να συμβάλει στον αγιασμό του ονόματός Του. (Παράβαλε Ησαΐας 29:23) Πώς μπορείτε να συμβάλετε και εσείς σε αυτό;

  • Βοηθήστε άλλους να γνωρίσουν και να αγαπήσουν τον Ιεχωβά. (Ιωα 17:25, 26) Να αποδεικνύετε σε άλλους την ύπαρξή του και να τους διδάσκετε για τις θαυμάσιες ιδιότητές του.​—Ησ 63:7

  • Να αγαπάτε τον Ιεχωβά με όλη σας την καρδιά. (Ματ 22:37, 38) Να υπακούτε στις εντολές του, όχι μόνο επειδή είναι για το καλό σας, αλλά και επειδή θέλετε να τον κάνετε χαρούμενο.​—Παρ 27:11

Κολάζ: Σκηνές από το βίντεο «Η Αγάπη Ποτέ Δεν Χάνεται Παρά . . .  Το Ασεβές Σχολικό Περιβάλλον» 1. Η Άριελ κάθεται στο θρανίο της, ενώ ένας συμμαθητής της τη δείχνει και ρωτάει γιατί δεν χαιρετάει τη σημαία. 2. Η Άριελ κάνει προσωπική μελέτη από την Αγία Γραφή και από το μάθημα 61 του βιβλίου «Μαθήματα από την Αγία Γραφή». 3. Δίνει μαρτυρία μπροστά σε όλη την τάξη. 4. Ένας συμμαθητής του Ντιέγκο τού προσφέρει ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο. 5. Ο Ντιέγκο κάνει έρευνα με ένα τάμπλετ. 6. Φεύγει από το σχολείο χαμογελώντας με σιγουριά.


Βάλτε να παίξει το ΒΙΝΤΕΟ Η Αγάπη Ποτέ Δεν Χάνεται Παρά . . . Το Ασεβές Σχολικό Περιβάλλον. Μετά ρωτήστε:

  • Πώς υπερασπίστηκαν το όνομα του Ιεχωβά η Άριελ και ο Ντιέγκο;

  • Τι τους υποκίνησε να πάρουν θέση υπέρ του Ιεχωβά;

  • Πώς μπορείτε να μιμείστε το παράδειγμά τους;

Μια μέρα στο σχολείο, ένα αγόρι με ρώτησε μπροστά σε όλους γιατί δεν χαιρετώ τη σημαία.

Έπρεπε να σηκωθώ μπροστά σε όλη την τάξη και να απαντήσω.  Φοβόμουν λίγο, αλλά ήξερα ότι έπρεπε να υπερασπιστώ τον Ιεχωβά και το όνομά του.  Είχα πάει σε καινούριο σχολείο, και δεν περίμενα ότι θα με πίεζαν   να καπνίσω ηλεκτρονικό τσιγάρο.  Τα χρειάστηκα. Φοβήθηκα ότι, αν δεν έκανα αυτό που μου έλεγαν, θα με έδερναν.

Επειδή όμως αγαπώ τον Ιεχωβά και τους κανόνες του   ήξερα ότι έπρεπε να κρατήσω σταθερή στάση.  Θυμήθηκα από την οικογενειακή λατρεία και τις πρόβες μας   ότι έπρεπε πρώτα να προσευχηθώ στον Ιεχωβά.  Αλλά το μόνο που πρόλαβα να πω ήταν: «Ιεχωβά, σε παρακαλώ, βοήθησέ με!»

Η μελέτη μου και η ανάγνωση της Γραφής   με βοήθησαν να βλέπω τον Ιεχωβά ως στενό μου φίλο   και η αγάπη μου για αυτόν με υποκίνησε να κρατήσω τη θέση μου.

Γρήγορα κατάλαβα ότι δεν αρκούσε να πω όχι.

Έπρεπε να πάρω θέση υπέρ του Ιεχωβά σοβαρά και ξεκάθαρα.  Χρειαζόταν να στηρίζομαι σε εκείνον και να προσεύχομαι.  Αυτό και έκανα. Συνειδητοποίησα όμως ότι χρειαζόταν και έρευνα.

Βρήκα Βιβλικές αρχές που με βοήθησαν πολύ   όπως αυτή που λέει να μη “μολύνουμε τη σάρκα”.

Όταν με ξαναπίεσαν να καπνίσω   προσευχήθηκα στον Ιεχωβά να βάλει στο στόμα μου τα σωστά λόγια.

Εκείνος μου έδωσε ηρεμία, και τους είπα   «Με βάση αυτά που διαβάζω στη Γραφή, έχω επιλέξει να μην καπνίζω.  Δεν πρόκειται να το κάνω. Πάει και τελείωσε».  Ο Ιεχωβά ήταν πάντοτε μαζί μου, και ποτέ μα ποτέ δεν ένιωσα μόνη.  Μου έδωσε το θάρρος να μιλήσω μπροστά σε όλη την τάξη, και άρχισα πολλές μελέτες.  Ευτυχώς, η πίεση σταμάτησε, και τα παιδιά έδειχναν να με σέβονται για τη στάση μου.  Αυτό με βοήθησε να εμπιστεύομαι και να στηρίζομαι στον Ιεχωβά όσο ποτέ άλλοτε.  Αγαπώ τον Ιεχωβά, και χαίρομαι πολύ που πήρα θέση υπέρ του.

Θα υπερασπιζόμουν οποιονδήποτε φίλο μου   και χαίρομαι που υπερασπίστηκα τον Ιεχωβά   γιατί είναι ο καλύτερος φίλος που θα μπορούσα ποτέ να έχω.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου