Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

«Ούτε Ένας Λόγος δεν Απέτυχε»—Απόσπασμα

 

«Ούτε Ένας Λόγος δεν Απέτυχε»—Απόσπασμα

Η Ιεριχώ έπεσε  κι η Ραάβ με την οικογένειά της διαφυλάχτηκε.  
Ο Ιεχωβά είχε προστάξει να καταστραφούν τα πάντα στην πόλη    αλλά το ασήμι και το χρυσάφι έπρεπε να παραδοθούν στο θησαυροφυλάκιό του.  
Κανένας δεν έπρεπε να πάρει τίποτα για τον εαυτό του.  
Αχάν, τι τρέχει;  
Γιατί έχεις αυτό το πονηρό ύφος;  
Είμαστε πλούσιοι, γυναικούλα μου!  
Πλούσιοι;  
Τι είν’ αυτά που λες;  
Να! Δείτε!   Φέρ’ το δω αυτό! Είναι δικό μου!  
Μια χαρά τα κατάφερες, άντρα μου!   Το πήρα απ’ αυτούς τους πλούσιους, ιδιοτελείς και ασεβείς Χαναναίους!   -Σε είδε κανείς; -Όχι. Πρόσεχα.   -Είσαι σίγουρος; -Ναι.   Κανείς δεν με πήρε είδηση.   Πατέρα, μ’ αυτά θα κάνουμε καλή αρχή στην Υποσχεμένη Γη.  
Αλλά πρέπει να κρύψουμε όλους αυτούς τους θησαυρούς.  
Ναι να τους κρατήσουμε κρυμμένους!  
Δεν είδατε τίποτα    δεν ακούσατε τίποτα.  
Εντάξει;  
Άντε, ας τα κρύψουμε όλα.  
Όταν επιτεθήκαμε στην πόλη της Γαι, νικηθήκαμε.  
Τότε ο Ιεχωβά φανέρωσε ότι κάποιος είχε πάρει κάτι που έπρεπε να καταστραφεί    κι ότι είχε κλέψει χρυσάφι και ασήμι που προορίζονταν για το θησαυροφυλάκιό του.  
Το επόμενο πρωί, ο Ιεχωβά ζήτησε να πλησιάσει όλος ο Ισραήλ    κατά φυλές, κατά οικογένειες, κατά σπιτικά και κατά άντρες.  
Τελικά, ο Ιεχωβά φανέρωσε ποιος δεν είχε υπακούσει.   -Γιε μου  -Κύριέ μου!   Σε παρακαλώ, τίμησε τον Ιεχωβά, τον Θεό του Ισραήλ    και εξομολογήσου σ’ αυτόν.   Πες μου, σε παρακαλώ, τι έκανες.  
Μην το κρύψεις από μένα.  
Πράγματι    εγώ είμαι αυτός που αμάρτησε εναντίον του Ιεχωβά    του Θεού του Ισραήλ.   Όταν είδα ανάμεσα στα λάφυρα του Ιεχωβά    ένα επίσημο ένδυμα από τη Σεναάρ    τι όμορφο που ήταν    -Μόνο αυτό; -Να και 200 σίκλους ασήμι    -Συνέχισε. -Και μια ράβδο χρυσού    που ζυγίζει 50 σίκλους.  
Αχάν, γιατί τα πήρες;  
Τα επιθύμησα   και τα πήρα.  
Μα γιατί; Κοίταξέ με.  
Δεν άκουσες τα ίδια λόγια που ακούσαμε όλοι;  
Οι οδηγίες ήταν ξεκάθαρες    η πόλη έπρεπε να αφιερωθεί στην καταστροφή.  
Δεν ήξερες ότι η πόλη και ό,τι υπήρχε σ’ αυτήν    ανήκε στον Ιεχωβά;  
Ναι, το ήξερα.  
Κι όμως έκλεψες αυτά τα πράγματα;   -Ναι. -Γιατί;  
Τι το ιδιαίτερο έχει αυτό το ένδυμα απ’ τη Σεναάρ;  
Ήταν   
Πρέπει να το δεις με τα μάτια σου, Ιησού.   Είναι πανέμορφο. Δεν έχει ούτε μία ραφή.  
Το ύφασμα είναι άριστης ποιότητας.  
Από αυτά που φοράνε οι βασιλιάδες.  
Δεν έχω ξαναδεί τόσο ζωηρά χρώματα.  
Ως εδώ, γιε μου, φτάνει!  
Πες μου, πού είναι;  
Είναι κρυμμένο μέσα στη γη    στη σκηνή μου    και τα χρήματα είναι κάτω απ’ αυτό.  
Πήγαινε, Ιεσβώκ!  Δες αν λέει αλήθεια!   Νεδαβία, πήγαινε βρες την οικογένειά του.  
Αχάν, δεν ήξερες ότι ο Ιεχωβά θα σε έβλεπε;  
Δεν το σκέφτηκα.  
Δεν τα χρειαζόσουν αυτά τα πράγματα.  
Έχεις ταύρο και γαϊδούρι και ποίμνιο    Δεν   δεν ξέρω τι να πω.   Πράγματι, αμάρτησα εναντίον του Ιεχωβά, του Θεού του Ισραήλ.  
Γιατί μας έφερες συμφορά;  
Ο Ιεχωβά θα φέρει συμφορά σ’ εσένα αυτή τη μέρα!  
Νεδαβία, πάρ’ τους από δω.   Ο Ιεχωβά προειδοποίησε ότι η εσκεμμένη ανυπακοή έχει κακές συνέπειες.   Η περίπτωση του Αχάν δείχνει ότι, κι απ’ αυτή την άποψη    ο λόγος του Ιεχωβά ποτέ δεν αποτυχαίνει.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου