Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

Καθημερινή Εξέταση των Γραφών Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

 Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου

[Να] έχετε διαρκώς στον νου την παρουσία της ημέρας του Ιεχωβά.​—2 Πέτρ. 3:12.

Αναρωτηθείτε: “Δείχνει ο τρόπος της ζωής μου ότι καταλαβαίνω πόσο κοντά είμαστε στο τέλος αυτού του συστήματος πραγμάτων; Δείχνουν οι αποφάσεις μου όσον αφορά την εκπαίδευση και την εργασία ότι η υπηρεσία του Ιεχωβά είναι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή μου; Έχω πίστη ότι ο Ιεχωβά θα προμηθεύει για εμένα και για την οικογένειά μου;” Σκεφτείτε πόσο ευαρεστείται ο Ιεχωβά όταν μας βλέπει να εναρμονίζουμε τη ζωή μας με το θέλημά του. (Ματθ. 6:25-27, 33· Φιλιπ. 4:12, 13) Χρειάζεται να εξετάζουμε τακτικά τη νοοτροπία μας και κατόπιν να κάνουμε οποιεσδήποτε προσαρμογές χρειάζονται. Ο Παύλος είπε στους Κορινθίους: «Να εξετάζετε τον εαυτό σας σχετικά με το αν είστε στην πίστη· να αποδεικνύετε τι είστε». (2 Κορ. 13:5) Χρειάζεται λοιπόν να ανακαινίζουμε τον νου μας διαβάζοντας τον Λόγο του Θεού, μαθαίνοντας να σκεφτόμαστε όπως σκέφτεται ο Θεός και έπειτα κάνοντας οτιδήποτε χρειάζεται για να εναρμονίσουμε τον εαυτό μας με το θέλημα του Ιεχωβά.​—1 Κορ. 2:14-16. w23.01 σ. 9 ¶5, 6

https://drive.google.com/file/d/1En2_mVXhKQFQn0T3ZtLoEbztIFkRex1v/view?usp=sharing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου