Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024

Οι Κανόνες του Ιεχωβά Είναι οι Καλύτεροι που Υπάρχουν

 

7. Οι Κανόνες του Ιεχωβά Είναι οι Καλύτεροι που Υπάρχουν

(10 λεπτά) Συζήτηση.

Πολλοί θεωρούν τους κανόνες της Αγίας Γραφής για το σεξ και τον γάμο παράλογους και οπισθοδρομικούς. Είστε εσείς απόλυτα σίγουροι ότι οι κανόνες του Ιεχωβά είναι πάντα για το καλό σας;​—Ησ 48:17, 18· Ρω 12:2.

Η Γραφή διδάσκει ότι όσοι περιφρονούν τους ηθικούς νόμους του Θεού «δεν θα κληρονομήσουν τη Βασιλεία του Θεού». (1Κο 6:9, 10) Είναι όμως αυτός ο μόνος λόγος για να ακολουθούμε τους κανόνες του Θεού;

Βάλτε να παίξει το ΒΙΝΤΕΟ Λόγοι για να Έχω Πίστη​—Οι Κανόνες του Θεού Απέναντι στους Δικούς μου Κανόνες. Μετά ρωτήστε:

  • Πώς μας προστατεύουν οι ηθικοί κανόνες του Θεού;

Γιατί ήταν δύσκολο να τηρείς τους ηθικούς κανόνες του Θεού στο σχολείο; Θυμάμαι ότι στο λύκειο τα πράγματα ήταν δύσκολα επειδή οι συμμαθητές μου με κορόιδευαν. 

Πολλές φορές, μου έλεγαν ότι το έπαιζα αγία και άλλες τέτοιες κοροϊδίες επειδή δεν ξενυχτούσα, δεν έβριζα και δεν κάπνιζα.

Δεν το άντεχα όλο αυτό. Συνέχεια προσπαθούσαν να με φτάσουν στα όριά μου. Μου έπαιρνε μία ώρα με το λεωφορείο να πάω στο σχολείο και ευχόμουν να κάνει αναστροφή το λεωφορείο για να μη φτάσω ποτέ.

Όλη αυτή την ώρα σκεφτόμουν τι μπορούσε να μου συμβεί, τι μπορεί να μου έλεγαν, και η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές ένιωθα πολύ μόνη.

Στο σχολείο, υπήρχαν πολλοί πειρασμοί που με εξέθεταν στην ανηθικότητα. Για παράδειγμα, τα κορίτσια φορούσαν πολύ κοντές φούστες.

Μου έστελναν μηνύματα παιδιά που ούτε καν τα ήξερα. Μου έστελναν φωτογραφίες, το τηλέφωνό τους και προσκλήσεις που θα μπορούσα να τις δεχτώ έτσι απλά.

Θα μπορούσα λοιπόν πολύ εύκολα να διαπράξω ανηθικότητα. Όταν άκουγα τους συμμαθητές μου να μιλάνε για το τι έκαναν τα βράδια ή τα σαββατοκύριακα, ότι έπιναν, ότι δοκίμαζαν νέα ναρκωτικά και με ποιες κοπέλες είχαν κοιμηθεί, κάποιες φορές ένιωθα ότι έχανα κάτι σημαντικό.

Άρχισε να με τρώει η περιέργεια.

Τι έκανες για να ενισχύσεις την πίστη σου;

Στην οικογενειακή λατρεία, εξετάσαμε με τους γονείς μου το παράδειγμα του Δανιήλ. Μπορεί να ήταν μακριά από την οικογένειά του, ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν υπηρετούσαν τον Ιεχωβά, αλλά κατάφερε να παραμείνει πιστός, και ήθελα να κάνω και εγώ το ίδιο. 

Για να ενισχύσω την πίστη μου άρχισα να διαβάζω τη Γραφή. Έπαιρνα το μετρό για να πάω στο σχολείο, οπότε κάθε πρωί εκμεταλλευόμουν τον χρόνο για να διαβάσω λίγα εδάφια. Και μετά σκεφτόμουν τα εδάφια που είχα διαβάσει. Προσευχόμουν στον Ιεχωβά, μιλούσα συνεχώς μαζί του, και ένιωθα σαν να με έβαζε σε μια φούσκα και να με προστάτευε. Ένιωθα πολύ άνετα εκεί μέσα, και δεν μπορούσαν να με επηρεάσουν αρνητικά πια οι άλλοι. 

Και το ότι προσευχόμουν περισσότερο με έκανε να νιώθω πιο κοντά στον Ιεχωβά.

Συνέβαινε αυτό που λέει στο Ψαλμός 63:7, όπου περιγράφει τον Ιεχωβά να μας προστατεύει με τις τεράστιες φτερούγες του. Ακριβώς έτσι ένιωθα και εγώ. Η προσευχή με βοηθούσε να αντιμετωπίζω κάθε πειρασμό.

 Γιατί πιστεύεις ότι οι κανόνες του Ιεχωβά είναι για το καλό μας; 

Παρατήρησα προσεκτικά τους νεαρούς στον κόσμο και κατάλαβα ότι είναι πολύ δυστυχισμένοι επειδή ακολουθούν τους δικούς τους κανόνες. 

Μένω προσκολλημένος στους ηθικούς κανόνες που μου έχει δώσει ο Ιεχωβά. Ξέρω ότι είναι για το καλό μου, επειδή με όσα έχω ζήσει στο σχολείο έχω δει τις οδυνηρές συνέπειες που έχουν υποστεί οι συμμαθητές μου. Κάποιοι έχουν μπλεξίματα με τον νόμο ή έχουν αρρωστήσει. Έχουν προβλήματα υγείας εξαιτίας του τρόπου ζωής τους.

Ένα κορίτσι στο σχολείο έκανε κάτι ανήθικο με ένα αγόρι και το έμαθε όλο το σχολείο. Γι’ αυτό, το κορίτσι σταμάτησε να έρχεται πια στο σχολείο και άρχισε να σκέφτεται την αυτοκτονία. Κατάλαβα ότι ο Ιεχωβά μάς προστατεύει με τις αρχές του και τους κανόνες του. Αν δεν είχα εφαρμόσει έστω και μία φορά τους κανόνες του, αργά ή γρήγορα θα το μετάνιωνα. Και για μένα, δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να νιώθω ενοχές. 

Είμαι εκατό τοις εκατό σίγουρος ότι ο Ιεχωβά μού έδωσε αυτές τις ηθικές αρχές για το δικό μου καλό, για να μπορώ να είμαι ηθικά καθαρός.

 Επίσης, ο Ιεχωβά με βοηθάει να είμαι θετική. Για παράδειγμα, με βοήθησε να βλέπω τους συμμαθητές μου σαν πιθανούς αδελφούς και μπόρεσα να κάνω κάποιες συζητήσεις για τη Γραφή μαζί τους. Είμαι πεπεισμένη ότι οι κανόνες του Ιεχωβά είναι για το καλό μου. Το να είμαι Μάρτυρας του Ιεχωβά είναι ο καλύτερος τρόπος για να ζω τη ζωή μου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου