Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

Καθημερινή Εξέταση των Γραφών Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

 

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου

Ποιος από τους θεούς είναι όμοιός σου, Ιεχωβά; Ποιος είναι όμοιος με εσένα, που αποδεικνύεσαι κραταιός σε αγιότητα;​—Έξοδ. 15:11.

Ο Ιεχωβά δεν θα ζητούσε ποτέ από τους λάτρεις του να κάνουν κάτι που θα τους εξαχρείωνε. Είναι απόλυτα άγιος. Αυτό το τόνιζε η επιγραφή που υπήρχε σε μια χρυσή πλάκα στο τουρμπάνι του αρχιερέα. Πάνω σε αυτή την πλάκα ήταν χαραγμένη η δήλωση: «Η αγιότητα ανήκει στον Ιεχωβά». (Έξοδ. 28:36-38) Το μήνυμα εκείνης της πλάκας θα διαβεβαίωνε οποιονδήποτε την έβλεπε ότι ο Ιεχωβά είναι αληθινά άγιος. Τι θα γινόταν όμως αν κάποιος Ισραηλίτης δεν ήταν σε θέση να δει την πλάκα επειδή δεν μπορούσε να πλησιάσει τον αρχιερέα; Μήπως θα έχανε αυτό το σημαντικό μήνυμα; Όχι! Κάθε Ισραηλίτης το άκουγε όταν ο Νόμος διαβαζόταν ενώπιον όλων των αντρών, των γυναικών και των παιδιών. (Δευτ. 31:9-12) Αν ήσασταν παρόντες, θα ακούγατε τις εξής δηλώσεις: «Εγώ είμαι ο Ιεχωβά ο Θεός σας . . . και πρέπει να είστε άγιοι, επειδή εγώ είμαι άγιος». «Πρέπει να είστε άγιοι για εμένα, επειδή εγώ ο Ιεχωβά είμαι άγιος».​—Λευιτ. 11:44, 45· 20:7, 26. w21.12 σ. 3 ¶6, 7

https://drive.google.com/file/d/1oQgoLHoAOivSDD2pni9iBwqfulLrUvHY/view?usp=sharing





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου