Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024

Να Λέτε «Ό,τι Είναι Καλό για Εποικοδόμηση» των Άλλων

 

https://www.jw.org/finder?lank=pub-jwb_201910_3_VIDEO&wtlocale=G

Έφερα σε δύσκολη θέση τη σύζυγό μου απόψε.

Το κατάλαβα όταν έγινε   και δεν ήθελα να το συζητήσω.

Αλλά ήξερα μέσα μου ότι η Γιοόμι είχε δίκιο.

Είχα γίνει άστοργος.

Είχαν συμβεί πολλά περιστατικά.

Έκανα παράπονα για τον τρόπο που ένας αδελφός   διεξήγαγε τις συναθροίσεις για υπηρεσία αγρού.  Ένιωσα ζήλια για έναν διακονικό υπηρέτη που έλαβε καινούρια προνόμια.

Και έδειχνα με ωμό τρόπο πόσο με εκνεύριζαν οι γονείς της Γιοόμι.

Νόμιζα ότι είχα ξεφορτωθεί την παλιά μου προσωπικότητα   αλλά εκείνη ακόμα υπέβοσκε μέσα μου.

Μερικοί φίλοι μου δεν είχαν πρόβλημα   και μάλιστα επικροτούσαν αυτές τις κακές ιδιότητες.

Η αλλαγή ήταν τόσο σταδιακή   που δεν καταλάβαινα καν πόσο πολύ είχα ξεφύγει.

Τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνω για να αλλάξω;  Να δούμε τη φράση «καλό για εποικοδόμηση» στη <i>ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ;</i>

Καλό ακούγεται. Ας ρίξουμε μια ματιά.  Συζητήσαμε το εδάφιο Εφεσίους 4:29, το οποίο λέει  

Αυτή η δυνατή λεκτική εικόνα με συγκλόνισε.

Τα σάπια λόγια είναι αηδιαστικά όπως η σάπια τροφή.

Δεν ήθελα αυτά που βγαίνουν από το στόμα μου   να αηδιάζουν τη σύζυγό μου ή οποιονδήποτε άλλον.  Αλλά για να αλλάξω, χρειαζόμουν σχέδιο δράσης.

Τώρα προσπαθώ πολύ να σκέφτομαι προτού μιλήσω.  Και έχω βάλει στόχο να δίνω ειλικρινή έπαινο σε κάποιο άτομο σε κάθε συνάθροιση.

Έχω βάλει επίσης έναν στόχο και για τις συζητήσεις μου.  Θέλω να τις διατηρώ ωφέλιμες, ειλικρινείς και καλοσυνάτες.

Είναι εκπληκτικό.  Το να μιλάς καλοσυνάτα στους άλλους σε κάνει να νιώθεις πολύ ωραία μέσα σου.

Δεν θα έπρεπε να με εκπλήσσει   γιατί είναι απλώς ένας ακόμη τρόπος για να εκδηλώνουμε την αγάπη του Θεού.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου