Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024

Στη Διακονία, να Εκδηλώνετε Αγάπη που Δεν Χάνεται

 

 

Πώς Δείχνουμε Αγάπη στον Θεό

(15 λεπτά) Συζήτηση.

Ο Ιεχωβά είναι «γεμάτος όσια αγάπη». (Ψλ 86:15) Η έκφραση «όσια αγάπη» αναφέρεται στην αγάπη που υποκινείται από δέσμευση, ακεραιότητα, οσιότητα και βαθιά προσκόλληση. Αν και ο Ιεχωβά δείχνει αγάπη γενικά για τους ανθρώπους, η «όσια αγάπη» περιγράφει την αγάπη που έχει μόνο για τους υπηρέτες του, όσους έχουν μια ειδική σχέση μαζί του. (Ψλ 33:18· 63:3· Ιωα 3:16· Πρ 14:17) Μπορούμε να δείχνουμε την εκτίμησή μας για την όσια αγάπη του Ιεχωβά εκδηλώνοντας και εμείς αγάπη σε εκείνον. Πώς; Υπακούοντας στις εντολές του, μία από τις οποίες είναι να “κάνουμε μαθητές”.​—Ματ 28:19· 1Ιω 5:3.

Βάλτε να παίξει το ΒΙΝΤΕΟ Στη Διακονία, να Εκδηλώνετε Αγάπη που Δεν Χάνεται. Μετά ρωτήστε:

Πώς θα μας υποκινεί η αγάπη να κηρύττουμε τα καλά νέα όταν

    Μια σκηνή από το βίντεο «Στη Διακονία, να Εκδηλώνετε Αγάπη που Δεν Χάνεται». Ο πατέρας από το βίντεο κοιμάται στον καναπέ αφού επέστρεψε στο σπίτι μετά τη δουλειά.
  • είμαστε κουρασμένοι;

  • Μια σκηνή από το βίντεο «Στη Διακονία, να Εκδηλώνετε Αγάπη που Δεν Χάνεται». Ένας εκνευρισμένος οικοδεσπότης βάζει τις φωνές στον πατέρα, ο οποίος είναι στη διακονία μαζί με τον γιο του.
  • συναντούμε εναντίωση;

  • Μια σκηνή από το βίντεο «Στη Διακονία, να Εκδηλώνετε Αγάπη που Δεν Χάνεται». Η μητέρα και η κόρη από το βίντεο μιλούν σε μια υπάλληλο στο σούπερ μάρκετ.
  • ασχολούμαστε με καθημερινές δραστηριότητες;


Τα λέμε. Γεια σας, παιδιά!  -Γεια σου, μπαμπά! -Σας αγαπώ.  -Μπαμπά; Μπαμπά; -Έλα παιδί μου.  -Θα πάμε στο έργο, ε; -Αχ, Τέντι   είμαι πολύ κουρασμένος σήμερα.

Δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου.  -Να το αφήσουμε για άλλη φορά; -Καλά, εντάξει.

Μπαμπά! Νόμιζα ότι δεν θα βγαίναμε.

Προσευχήθηκα για λίγη ενέργεια παραπάνω.  -Πάντως, αν είσαι κουρασμένος  -Είμαι. Αλλά ξέρεις κάτι;

Δεν είμαι και τόσο πολύ.

Έλα, πάμε.  Γεια σου, αδελφέ Έντουαρντς. Χαίρομαι που σε βλέπω.

Επισκεφτείτε αυτόν τον ιστότοπο και θα βρείτε και άλλες απαντήσεις.

Δεν ήξερα ότι η Γραφή απαντάει σε αυτό το ερώτημα.  Απαντάει και σε πολλά άλλα ερωτήματα που ίσως έχετε για το μέλλον.

Θα ήθελα να σας δώσω μια πρόσκληση για τις συναθροίσεις μας.

Ευχαριστώ, μπαμπά. Πέρασα τέλεια.  -Ωραία ήταν, ε; -Ναι.  -Γυρίσαμε! -Γεια.

Παρακαλώ, ας ανοίξουμε στο εδάφιο 1 Ιωάννη 5:3.

Εκεί λέει   «Διότι αγάπη για τον Θεό σημαίνει να τηρούμε τις εντολές του   και οι εντολές του δεν είναι βαριές».

Έτοιμος για το έργο;

Ναι, αλλά έχω λίγο άγχος.  Κι εγώ αγχώνομαι λίγο. Αλλά αν βοηθάει   θα μιλήσω εγώ στην πρώτη πόρτα.

Ας ξεκινήσουμε από εδώ.  -Τι γυρεύετε εδώ; -Απλώς κάνουμε μια ερώτηση  

Άι παρατήστε μας πια και εσείς και οι ερωτήσεις σας—όρεξη είχαμε!  -Δεν θέλαμε να σας ενοχλήσουμε. -Ναι, αλλά με ενοχλήσατε!

Σηκωθείτε και φύγετε μη φωνάξω την αστυνομία!

Αμάν πια αυτοί οι Μάρτυρες! Τι θέλουν κάθε τρεις και λίγο;

Πω πω, αυτός θύμωσε πολύ.  -Ναι, όντως. -Ναι.

Ξέρεις κάτι; Πάντα προσπαθώ να θυμάμαι ότι επί χρόνια   έτσι ακριβώς αντιδρούσα κι εγώ.  -Σοβαρά; -Ναι.

Όπως ξέρεις γνώρισα την αλήθεια μετά τα 20.  -Ναι. -Επειδή μεγάλωσα σε βίαιη οικογένεια   ήμουν και εγώ βίαιος.

Δεν ενδιαφέρομαι! Δρόμο και μην ξαναπατήσετε!  -Πω πω. Και τι σε έκανε να αλλάξεις; -Να σου πω.

Πέθανε ένας καλός μου φίλος   και το ίδιο σαββατοκύριακο με επισκέφτηκαν οι Μάρτυρες.  Κανονικά θα τους έβαζα τις φωνές, αλλά εκείνη τη φορά τούς άκουσα.

Αυτή είναι η ομορφιά της αλήθειας —ο καθένας μπορεί να αλλάξει.  Και αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο συνεχίζουμε να κηρύττουμε.

Πάμε στην επόμενη πόρτα;  -Ναι. -Ωραία.  -Γεια σας! -Γεια σας.  -Θα θέλατε να δοκιμάσετε; -Βέβαια. Ευχαριστώ.  -Ευχαριστώ! -Μμμ, νοστιμότατο!  Μόλις βγήκε από τον φούρνο. Θα βρείτε φρέσκες φραντζόλες στον πάγκο.

Με συγχωρείτε, αλλά έπεσε το μάτι μου στο τατουάζ.  -Σημαίνει κάτι; -Α, ναι.  Τα δυο κλαδιά σχηματίζουν μια καρδιά. Μου θυμίζει το αγόρι μου.  -Παντρευόμαστε σε λίγους μήνες. -Συγχαρητήρια! Με το καλό!

Ξέρετε, εγώ και ο άντρας μου είμαστε παντρεμένοι 11 χρόνια.  Μπράβο! Να σας πω την αλήθεια, εγώ ανησυχώ λίγο.

Σχεδόν όλοι οι φίλοι μου που ήταν παντρεμένοι έχουν χωρίσει.  Είναι λογικό να ανησυχείτε. Ο γάμος είναι μεγάλο βήμα.

Έχετε αναρωτηθεί όμως αν υπάρχει κάποιο μυστικό για να πετύχει ο γάμος;

Χμ, όχι. Αλλά αν ξέρετε κανένα, να μου το πείτε.

Θα ήθελα να σας δείξω μια αρχή από την Αγία Γραφή που μας έχει βοηθήσει.

Ευχαριστώ.  -Μπαμπά! Η μαμά έδωσε μαρτυρία. -Μπράβο! Πολύ ωραία.

Τι να σου πω, δεν μπορούσα να συγκρατηθώ.  -Όπου να ’ναι παντρεύεται. -Αλήθεια;  Δεν την ενδιέφερε η Γραφή, αλλά της άφησα μια διαφημιστική κάρτα.  -Ποτέ δεν ξέρεις. -Ναι.  Μπορεί να επισκεφτεί τον ιστότοπό μας. Πολύ ωραία.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου