Τετάρτη 24 Ιουνίου
Έρχομαι εναντίον σου στο όνομα του Ιεχωβά των στρατευμάτων.—1 Σαμ. 17:45.
Πιθανόν ενόσω ο Δαβίδ ήταν ακόμα έφηβος, επισκέφτηκε το στρατόπεδο των Ισραηλιτών. Διαπίστωσε ότι οι στρατιώτες ήταν τρομοκρατημένοι επειδή ένας Φιλισταίος γίγαντας, ο Γολιάθ, είχε έρθει για να “χλευάσει το στράτευμα του Ισραήλ”. (1 Σαμ. 17:10, 11) Οι στρατιώτες φοβούνταν επειδή εστίαζαν στον γίγαντα και στους χλευασμούς που άκουγαν στο πεδίο της μάχης. (1 Σαμ. 17:24, 25) Ο Δαβίδ όμως έβλεπε την κατάσταση από διαφορετική σκοπιά. Θεώρησε αυτό που συνέβαινε πρόκληση, όχι απλώς ενάντια στο στράτευμα του Ισραήλ, αλλά ενάντια στο «στράτευμα του ζωντανού Θεού». (1 Σαμ. 17:26) Ο Δαβίδ είχε πρωτίστως κατά νου τον Ιεχωβά. Ήταν σίγουρος ότι ο Θεός που τον είχε βοηθήσει όταν ήταν βοσκός θα τον βοηθούσε και πάλι σε αυτή την κατάσταση. Βέβαιος για την υποστήριξη του Θεού, αντιμετώπισε τον Γολιάθ και, φυσικά, νίκησε!—1 Σαμ. 17:45-51. w24.06 σ. 21 ¶7
https://drive.google.com/file/d/12TFoEo67ByAy6pHYPlCLzoTKKtJG9H6I/view?usp=sharing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου