Κυριακή 28 Ιουνίου
Μεγαλύτερη ευτυχία νιώθει κάποιος όταν δίνει παρά όταν λαβαίνει.—Πράξ. 20:35.
Γνωρίζουμε εκ πείρας ότι νιώθουμε όμορφα όταν λαβαίνουμε ένα δώρο. Αλλά νιώθουμε ακόμα μεγαλύτερη ευτυχία όταν δίνουμε εμείς. Δημιουργώντας μας με αυτόν τον τρόπο, ο Ιεχωβά μάς έδωσε τη δυνατότητα να επηρεάζουμε οι ίδιοι την ευτυχία μας. Μπορούμε να αυξήσουμε τη χαρά μας αναζητώντας επιπρόσθετες ευκαιρίες να δίνουμε. Δεν είναι αυτό μια θαυμάσια πτυχή του τρόπου με τον οποίο είμαστε πλασμένοι; (Ψαλμ. 139:14) Η Αγία Γραφή μάς διαβεβαιώνει ότι, όταν δίνουμε, νιώθουμε ευτυχία. Εύλογα λοιπόν αποκαλεί τον Ιεχωβά “ευτυχισμένο Θεό”. (1 Τιμ. 1:11) Εκείνος είναι ο πρώτος και ο μεγαλύτερος Δότης. «Χάρη σε αυτόν ζούμε, κινούμαστε και υπάρχουμε», όπως δήλωσε ο απόστολος Παύλος. (Πράξ. 17:28) Μάλιστα, «κάθε καλό και τέλειο δώρο» έρχεται από τον Ιεχωβά. (Ιακ. 1:17) Πιθανότατα, όλοι μας θα θέλαμε να γευτούμε σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό την ευτυχία που έρχεται από το να δίνουμε. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό μιμούμενοι τη γενναιοδωρία του Ιεχωβά.—Εφεσ. 5:1. w24.09 σ. 26 ¶1-4
https://drive.google.com/file/d/1-LzAWmrX_poU7U09O2amFVFAdS-uXLyO/view?usp=sharing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου