Παρασκευή 26 Ιουνίου
Θα δείτε . . . τη διαφορά ανάμεσα στον δίκαιο και στον πονηρό.—Μαλ. 3:18.
Η Αγία Γραφή κατονομάζει περισσότερους από 40 άντρες που υπήρξαν βασιλιάδες του Ισραήλ. Οι καλοί βασιλιάδες έκαναν κάποια άσχημα πράγματα. Σκεφτείτε την περίπτωση του καλού βασιλιά Δαβίδ. Ο Ιεχωβά είπε: “Ο υπηρέτης μου ο Δαβίδ . . . με ακολούθησε με όλη του την καρδιά, κάνοντας μόνο το σωστό στα μάτια μου”. (1 Βασ. 14:8) Ωστόσο, αυτός ο άνθρωπος διέπραξε σεξουαλική ανηθικότητα με μια παντρεμένη γυναίκα και κανόνισε να σκοτωθεί ο άντρας της στη μάχη. (2 Σαμ. 11:4, 14, 15) Από την άλλη πλευρά, πολλοί από τους άπιστους βασιλιάδες έκαναν κάποια καλά πράγματα. Ένα παράδειγμα είναι ο Ροβοάμ. Στα μάτια του Ιεχωβά, αυτός «έκανε το κακό». (2 Χρον. 12:14) Ωστόσο, ο Ροβοάμ υπάκουσε στην εντολή του Θεού να αφήσει δέκα φυλές να αποσχιστούν από το βασίλειό του. Επίσης, έκανε κάτι καλό για το έθνος του ενισχύοντας την οχύρωση των πόλεών του. (1 Βασ. 12:21-24· 2 Χρον. 11:5-12) Πώς έκρινε ο Ιεχωβά αν ένας βασιλιάς ήταν πιστός στα μάτια Του; Προφανώς, λάβαινε υπόψη την κατάσταση της καρδιάς του, τη μετάνοιά του και την προσκόλλησή του στην αληθινή λατρεία. w24.07 σ. 20 ¶1-3
https://drive.google.com/file/d/1aM8mibykqglTMV2V_5zJ92v7pn2vmXlB/view?usp=sharing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου