Πέμπτη 25 Ιουνίου
Μη φοβάσαι, γιατί εγώ είμαι μαζί σου. Μην ανησυχείς, γιατί εγώ είμαι ο Θεός σου. Θα σε ενδυναμώσω, ναι, θα σε βοηθήσω· θα σε κρατήσω γερά με το δεξί μου χέρι της δικαιοσύνης.—Ησ. 41:10.
Σκεφτείτε πώς θα ήταν η ζωή μας αν δεν υπηρετούσαμε τον Ιεχωβά. Αυτό θα μας βοηθήσει να προσκολληθούμε σε μια πιστή πορεία και να καταλήξουμε στο ίδιο συμπέρασμα με τον ψαλμωδό: «Για εμένα . . . είναι καλό το να πλησιάζω τον Θεό». (Ψαλμ. 73:28) Μπορούμε να αντεπεξέλθουμε σε οποιεσδήποτε δυσκολίες προκύψουν στη διάρκεια αυτών των τελευταίων ημερών επειδή “υπηρετούμε ως δούλοι έναν ζωντανό και αληθινό Θεό”. (1 Θεσ. 1:9) Ο Θεός μας είναι ένα πραγματικό Πρόσωπο που ενεργεί για χάρη εκείνων που τον λατρεύουν. Απέδειξε ότι ήταν μαζί με τους υπηρέτες του στο παρελθόν και είναι μαζί μας σήμερα. Σύντομα θα αντιμετωπίσουμε τη μεγαλύτερη θλίψη που θα συμβεί στη γη. Αλλά δεν θα την αντιμετωπίσουμε μόνοι μας. Είθε όλοι «να έχουμε μεγάλο θάρρος και να λέμε: “Ο Ιεχωβά είναι βοηθός μου· δεν θα φοβηθώ”».—Εβρ. 13:5, 6. w24.06 σ. 25 ¶17, 18
https://drive.google.com/file/d/1rRvL-xmaBd-MyskbvH-zUZZreOrHnCbn/view?usp=sharing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου